Zgłoszenie naprawy
Urządzenie DeWALT, BLACK DECKER do naprawy można przekazać do centralnego serwisu Erpatch:
Zgłoszenie reklamacji oraz zamówienie darmowej
wysyłki do serwisu centralnego pod adresem:
www.serwis.erpatech.pl/
Urządzenie MAKITA do naprawy można przekazać na dwa sposoby:

Znajdź najbliższy serwis.
można dostarczyć maszynę do autoryzowanego punktu serwisowego Makita - zlokalizuj serwis w swojej okolicy
Wyślij do centralnego serwisu.
Wyślij bezpłatnie maszynę za pomocą kuriera LINK


Urządzenie HIKOKI do naprawy można przekazać na dwa sposoby:
Naprawa gwarancyjna powinna odbyć się w autoryzowanym lokalnym serwisie Hikoki (wykaz serwisów).
W przypadku braku serwisu lokalnego, urządzenie należy przesłać do Serwisu Centralnego za pośrednictwem
spedycji FedEx na stronie https://mydelivery.emea.fedex.com/webpickup/ podając nr płatnika 9033