Zgłoszenie naprawy
Urządzenie DeWALT, BLACK DECKER do naprawy można przekazać do centralnego serwisu Erpatch:
Zgłoszenie reklamacji oraz zamówienie darmowej
wysyłki do serwisu centralnego pod adresem:
www.serwis.erpatech.pl/
Urządzenie MAKITA do naprawy można przekazać na dwa sposoby:
Znajdź najbliższy serwis.
można dostarczyć maszynę do autoryzowanego punktu serwisowego Makita - zlokalizuj serwis w swojej okolicy
Wyślij do centralnego serwisu.
Wyślij bezpłatnie maszynę za pomocą kuriera LINK
Urządzenie HIKOKI do naprawy można przekazać na dwa sposoby:
Naprawa gwarancyjna powinna odbyć się w autoryzowanym lokalnym serwisie Hikoki (wykaz serwisów).
W przypadku braku serwisu lokalnego, urządzenie należy przesłać do Serwisu Centralnego za pośrednictwem
spedycji FedEx na stronie https://mydelivery.emea.fedex.com/webpickup/ podając nr płatnika 9033
Zgłoszenie naprawy elektronarzędzi
Prosimy wypełnić poniższy formularz. Przesyłki realizowane są na koszt Centralnego serwisu elektronarzędzi Robert Bosch. Zwrot urządzeń trwa zwykle od 3 do 5 dni roboczych. Do prawidłowego wypełnienia złoszenia potrzebne będą:
- Nazwa, numer katalogowy i numer seryjny urządzenia.
- Dowód zakupu urządzenia.
- Zlecenie naprawy może dotyczyć kilku urządzeń. W zależności od rodzaju naprawy utwórz odrębne zlecenia dla napraw gwarancyjnych lub pogwarancyjnych.
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY: https://repair.bosch-diy.com/pl/
Zgłoszenie naprawy elektronarzędzi
Prosimy wypełnić poniższy formularz. Przesyłki realizowane są na koszt Centralnego serwisu elektronarzędzi Robert Bosch. Zwrot urządzeń trwa zwykle od 3 do 5 dni roboczych. Do prawidłowego wypełnienia zgłoszenia potrzebne będą:
- Nazwa, numer katalogowy i numer seryjny urządzenia.
- Dowód zakupu urządzenia.
- Zlecenie naprawy może dotyczyć kilku urządzeń. W zależności od rodzaju naprawy utwórz odrębne zlecenia dla napraw gwarancyjnych lub pogwarancyjnych.
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY: https://www.bosch-professional.com
W przypadku reklamacji prosimy o kontakt mailowy na reklamacje@deget.pl lub telefoniczny 667012067 (od poniedziałku do piątku 8:30 - 16:30) w celu ustalenia sposobu zwrotu przesyłki.
Sprzęt na gwarancji prosimy wysyłać w oryginalnym opakowaniu wraz z paragonem fiskalnym lub fakturą VAT oraz kartą gwarancyjną.
Towar należy wysłać na adres DEGET, al. Zwycięstwa 16, 26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie.
Prosimy jednocześnie o dołączenie pisemnego zgłoszenia reklamacji, w którym należy podać datę zgłoszenia, dokładny opis reklamacji oraz adres zwrotny z nazwą firmy, imieniem i nazwiskiem oraz numerem telefonu osoby upoważnionej do reprezentowania firmy