Darmowa dostawa od 199,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Zgłoszenie naprawy


Urządzenie DeWALT, BLACK DECKER do naprawy można przekazać do centralnego serwisu Erpatch:

 

Zgłoszenie reklamacji oraz zamówienie darmowej
wysyłki do serwisu centralnego pod adresem:
www.serwis.erpatech.pl/


Urządzenie MAKITA do naprawy można przekazać na dwa sposoby:

Znajdź najbliższy serwis. 
można dostarczyć maszynę do autoryzowanego punktu serwisowego Makita - zlokalizuj serwis w swojej okolicy 

https://www.makita.pl/zlokalizuj-dealera.html

Wyślij do centralnego serwisu.

Wyślij bezpłatnie maszynę za pomocą kuriera LINK

https://www.makita.pl/data/pam/public/Support/Warranty/zlecenie_naprawy_serwisowej_2023.pdf

(Formularz naprawy serwisowej musi być dostarczony wraz z urządzeniem) FORMULARZ

 

 

 

Urządzenie HIKOKI do naprawy można przekazać na dwa sposoby:

Naprawa gwarancyjna powinna odbyć się w autoryzowanym lokalnym serwisie Hikoki (wykaz serwisów).
W przypadku braku serwisu lokalnego, urządzenie należy przesłać do Serwisu Centralnego za pośrednictwem
spedycji FedEx na stronie https://mydelivery.emea.fedex.com/webpickup/ podając nr płatnika 9033

Zgłoszenie naprawy elektronarzędzi

Prosimy wypełnić poniższy formularz. Przesyłki realizowane są na koszt Centralnego serwisu elektronarzędzi Robert Bosch. Zwrot urządzeń trwa zwykle od 3 do 5 dni roboczych. Do prawidłowego wypełnienia złoszenia potrzebne będą:

  • Nazwa, numer katalogowy i numer seryjny urządzenia.
  • Dowód zakupu urządzenia.
  • Zlecenie naprawy może dotyczyć kilku urządzeń. W zależności od rodzaju naprawy utwórz odrębne zlecenia dla napraw gwarancyjnych lub pogwarancyjnych.

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY: https://repair.bosch-diy.com/pl/

Zgłoszenie naprawy elektronarzędzi

Prosimy wypełnić poniższy formularz. Przesyłki realizowane są na koszt Centralnego serwisu elektronarzędzi Robert Bosch. Zwrot urządzeń trwa zwykle od 3 do 5 dni roboczych. Do prawidłowego wypełnienia zgłoszenia potrzebne będą:

  • Nazwa, numer katalogowy i numer seryjny urządzenia.
  • Dowód zakupu urządzenia.
  • Zlecenie naprawy może dotyczyć kilku urządzeń. W zależności od rodzaju naprawy utwórz odrębne zlecenia dla napraw gwarancyjnych lub pogwarancyjnych.

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY: https://www.bosch-professional.com

W przypadku reklamacji prosimy o kontakt mailowy na reklamacje@deget.pl lub telefoniczny 667012067 (od poniedziałku do piątku 8:30 - 16:30) w celu ustalenia sposobu zwrotu przesyłki.

Sprzęt na gwarancji prosimy wysyłać w oryginalnym opakowaniu wraz z paragonem fiskalnym lub fakturą VAT oraz kartą gwarancyjną.
Towar należy wysłać na adres DEGET, al. Zwycięstwa 16,  26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie.
Prosimy jednocześnie o dołączenie pisemnego zgłoszenia reklamacji, w którym należy podać datę zgłoszenia, dokładny opis reklamacji oraz adres zwrotny z nazwą firmy, imieniem i nazwiskiem oraz numerem telefonu osoby upoważnionej do reprezentowania firmy

SYSTEM ELEKTRONICZNEJ REJESTRACJI REKLAMACJI - FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Zaufane Opinie IdoSell
4.94 / 5.00 436 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-10-21
Ok.
2024-10-01
Wszytko OK. Towar zapakowany ajkby w srodku jajka byly. Szybko i sprawnie. Polecam.
pixel