INFO+
Zakup na fakturę VAT
Kupujący chcący otrzymać FAKTURĘ VAT podczas zakupów / wypełniania niezbędne dane w koszyku zakupowym "Firma (faktura z NIP)"
Jeżeli dane te nie będą wprowadzone w formularz klient otrzyma paragon. Późniejsza wymiana paragonu na fakturę jest nie możliwa.
Informujemy, że od dnia 1 stycznia 2020 roku nie będzie możliwości wystawienia faktury do paragonu Kupującym, którzy zapomną / nie zauważą braku danych do Faktury VAT w formularzu po zakupie (lub w innych przypadkach) i tym samym otrzymają od nas paragon.
W razie konieczności wymiany paragonu na fakturę proszę o wiadomość na adres email: sklep@lozar.pl lub telefonicznie.
Tytuł OFERTY a pozycja na paragonie/fakturze VAT
Tytuł OFERTY nie jest odzwierciedleniem pozycji umieszczonej na dokumencie sprzedaży (paragon/faktura VAT).
Dodatki (akcesoria, gratisy, osprzęt) do narzędzi są wyszczególniane na dowodzie zakupu (fakturze lub paragonie).
Celem poznania więcej szczegółów prosimy o kontakt.
Faktury z końcem miesiąca
Faktury z końcem miesiąca wystawiamy jedynie w godzinach naszej pracy od 8:00 do 16:00.
Przy zakupie po godzinie 16:00 ostatniego dnia roboczego miesiąca - faktura będzie wystawiana z następnym dniem roboczym nowego miesiąca (z datą na kolejny miesiąc).
DOWÓD ZAKUPU
Do każdego sprzedanego przez nas przedmiotu automatycznie zostanie dołączony dowód zakupu w postaci paragonu fiskalnego bądź faktury VAT w zależności od wyboru przez klienta podczas składania zamówienia. Dowód zakupu zawsze, znajduje się wewnątrz opakowania (kartonu, walizki, blistra) lub na wierzchu w oznaczonej przyldze i elektroniczna wersja na adres podany w zamówieniu.
Wystawiamy również faktury dla klienta indywidualnego (faktury imienne).
Wysyłka towaru:
Standardowo towar wysyłamy na adres podany w formularzu dostawy. Jeżeli wysyłka ma być na inny adres prosimy o podanie tego w formularzu przy zakupie towaru.
Towar wysyłamy po zaksięgowaniu środków na koncie lub po otrzymaniu informacji z PayU / Przelewy24 o dokonaniu płatności lub po wyborze przesyłki pobraniowej.
Wpłaty na naszym koncie są księgowane z reguły w ciągu doby. Wyjątki to: wpłata na poczcie (do 5dni).
Paczki wysyłamy od poniedziałku do piątku.
(nie dotyczy sobót, niedziel, świąt oraz dni wolnych od pracy).
WYSYŁKA TOWARU ZA GRANICĘ
Jeśli są Państwo zainteresowani wysyłką zagraniczną prosimy o wcześniejszą wiadomość mailową (z adresem) celem wyceny kosztów przesyłki.
Proszę o sprawdzanie przesyłek po ich otrzymaniu maksymalnie w ciągu 7 dni od daty otrzymania oraz w razie nieprawidłowości / uszkodzeń, proszę o niezwłoczne sporządzenie protokołu szkody wraz z przedstawicielem danego przewoźnika - zgłaszając uprzednio ten fakt na infolinii danego przewoźnika.
ZACHĘCAMY DO OSOBISTEGO ODBIORU TOWARU W SKLEPIE STACJONARNYM.
WPŁATA NA KONTO
NUMER i DANE KONTA DO WPŁAT PKO BP
70 1020 1068 0000 1302 0330 2874
LOZAR.PL Łozowski Kamil
ul. Bitwy Białostockiej 26
15-103 Białystok
W tytule wpłaty prosimy o podanie swoich danych (Imię i nazwisko osoby zamawiającej lub nazwa firmy)
UWAGA !!! Brak tych danych może znacznie opóźnić wysyłkę
Koszty Przesyłki
Koszty przesyłki są podane zakładce "KOSZT WYSYŁKI"
Jeżeli zakupiłeś kilka przedmiotów na naszych aukcjach o wadze do 30kg nie ponosisz dodatkowych kosztów za przesyłkę.
Wysyłamy firmami kurierskimi:
DPD - przesyłki kurierskie (Maksymalny czas wysyłki - 24h + Maksymalny czas doręczenia przez wybranego przewoźnika - 48h)
DHL - przesyłki kurierskie (Maksymalny czas wysyłki - 24h + Maksymalny czas doręczenia przez wybranego przewoźnika - 48h)
Inpost - paczkomaty i przesyłki kurierskie (Maksymalny czas wysyłki - 24h + Maksymalny czas doręczenia przez wybranego przewoźnika - 48h)